Esküvőre Készülünk

2021.04.07

Sok kérdést kapunk tőletek az utóbbi időben. A 2021-es év kihívásait látva úgy gondoltuk, hogy egy-egy kérdéskört taglalva igyekszünk a segítségetekre lenni! ❓☑️💒
Jelen kis írásunkban egy-két tervezéssel kapcsolatos kérdést igyekszünk megválaszolni.

🤔Mikor kell elkezdeni keresni a szolgáltatókat?

👉Ha biztosra akarsz menni, az esküvő előtt legalább egy évvel érdemes a keresést elkezdeni. De lehet, hogy már ekkor is késő lesz. Bizonyos szolgáltatók, divatos dátumok, felkapott helyszínek nagyon hamar elkelnek.  Ahhoz, hogy biztosan legyen elegendő időd arra, hogy több szolgáltató munkásságát is megnézd, illetve az árakat, szolgáltatásokat összehasonlítsd, kezd el minél korábban a szervezést.

Pro Tipp: Ha valamelyik szolgáltatót már előre tudod, hogy szeretnéd felkérni: AZONNAL jelezd felé a dátumot!

🤔Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni?

👉 A koronavírus miatt az esküvők csúszhatnak vagy halasztásra kerülnek. Sajnos egyre gyakoribb, hogy át kell szervezni a nagy napot. Úgyhogy a legjobb megoldás, ha terveztek, még ha csak feltételesen is, egy B időpontot. Így ha mégis halasztani kellene, akkor is van terv.

👉 Az időjárás is fontos szempont. Bár előre láthatólag nagyon nehéz megjósolni, de általánosságban elmondható, hogy nyáron a nagy meleg ellenére is könnyebb kifogni egy viszonylag száraz, csapadékmentes időjárást. De a biztonság kedvéért érdemes a helyszínnel is előre megbeszélni egy B tervet, főleg ha kültéri ceremóniát álmodtatok meg.

🤔Kik a legfontosabb pillérei egy esküvőnek?

👉Ceremóniamester, Vőfély, Zenészek, Anyakönyvvezető, Szertartásvezető, Pap, Lelkész, Vendéglátósok és nem utolsó sorban a Fotós, Videós. Ez teljesen az adott esküvő függvénye. Attól függ mi az elképzelésetek, mire van szükségeket.

👉A sorrend mindenkinek lehet más és más, de őket érdemes elsőnek lefoglalni. Mindig érdemes átgondolni a menetrendet és úgy hozzárendelni a szükséges szolgáltatókat. Így jobban fogjátok látni kire, mire van szükség.

🤔Miért ők a legfontosabbak?

👌Mert ők biztosítják a nyugodt szervezett rendezvény szakszerű lebonyolítását. Sokszor hallunk ötletelést arra vonatkozólag pl.: "Nincs szükség Vőfélyre, majd a Pistike elmondja, úgyis nagyszájú..." - Tapasztalatból mondjuk, főleg egy 100 fős esküvőnél, bizony kell valaki, aki folyamatosan képben van az adott programokkal, összefogja a társaságot és profin tudja kezelni a nem várt helyzeteket is. Pistike, aki életében először jár esküvőn, ezt nagy valószínűséggel nem fogja tudni megoldani.

👌Gondoskodnak róla, hogy a nagy nap olyan legyen, ahogy megálmodtátok. Mint azt előzőleg említettük, Pistike sem tudja helyettesíteni a Vőfélyt, úgy ahogy egy laptop sem a zenészt. Ettől függetlenül persze lehet vidám és feledhetetlen a nagy nap. Ez mindig attól függ, hogy Ti mit szeretnétek!


Hamarosan további cikkek is elérhetők lesznek a témában!
 Reméljük sikerült egy pár hasznos tapasztalatot megosztanunk veletek!

Ha további kérdésed lenne, lépj velünk kapcsolatba!